Monday, October 23, 2006

Eid Greetings



Photobucket - Video and Image Hosting

Saya, Nur Afifi Mohamed Taib, menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf atas segala kesilapan perlakuan, tutur bicara dan dalam penulisan di blog saya ini kalau ada yang menyinggung perasaan mana-mana pihak. Semoga ALLAH menemukan kita dengan Ramadan 1428 dan meningkatkan iman dan takwa kepadaNYA sepanjang tempoh sehingga tiba detik dan saat itu. Saya juga memohon di halalkan makan minum terutama buat kawan-kawan yang selalu I lepak with. Vice versa- it works both ways.
Bila berkumandang azan Maghrib petang ini, maka berakhirlah Ramadan. Saya sedang keseorangan dirumah keluarga saya di PJ ini. Jika tahun-tahun lepas saat dan ketika ini sibuk dengan Emak saya membuat Lontong, pembantu rumah Emak dan kakak saya pula sibuk menyiang itu ini begitu begini, tahun ini, sunyi sepi. Hanya kedengaran suara dari peti televisyen *die la DBP yang bersiarankan Macam Macam Aznil dan ada kala terdengar suara orang gila terjerit terpekik seorang diri menghibur hati, tu belum masuk buat show solo dari ruang tamu ke dapur dan dari dapur ke ruang makan danterus ke depan PC ini.
Walau apa sekalipun, saya ingin mengucapkan, Eid Mubaraq, Minal Aidil Wal Faizin, Maafkan Lahir dan Batin.
ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR WALILLAH ILHAMD'

Jazakallahu Khairan


Image hosted by Photobucket.com

4 Comments:

At Mon Oct 23, 11:58:00 AM 2006, Blogger Red Mummy said...

ko idang asam pedas pari??

mana ketupat rendang ni, org nak datang beraya ni weiii

meh akak temankan blog ko ni ye fifi, insyallah raya2 pun akak tetap memblog!

yey!! umah akak dah siap dah fi, tinggal nak kemas je segala tongkang pecah arini.

letih siotttttttttt

jom jom rayaaaaaaaaaaa

 
At Mon Oct 23, 12:00:00 PM 2006, Blogger 5th_E Taib said...

aiyo.. x perasan lak gambaunye terbesau gitu.. hehehe... takpelah.. later2 i koreksikan pakai liquid paper.. ekekeke

 
At Wed Oct 25, 02:48:00 AM 2006, Blogger Red Mummy said...

jom jom...1st syawal kat umah blog akak dah kuor

nak tido lu deh...

balik dahlah lambat, update blog, kol 3pg br nak tido ni...

gila akak ko ni


ff: till now akak x leh gak chat kat cbox ko tu, asik kuor disabled cookies je...saja x bg aku chat le tu ek..

 
At Wed Oct 25, 08:04:00 PM 2006, Blogger TT said...

Selamat Hari Raya, your royal highness :-p

Thanks for all the spangled banner songs you played for me.

 

Post a Comment

<< Home