Sunday, September 24, 2006

Ramadhan greetings from Famous Ex Student and Friend


Woke up for sahur around 4.45 am, tu pun my mom called my mobile. So, antara nak membangkitkan diri dari katil, I checked la my phone for messages. Ada 4 sms katanya.
And one of them is from an ex student merangkap kawan sepenarian... Siapa??


Iqram katanya!

this is what he sms-ed

A'kum, para p'syarahku..
1. Ampunkan sgala dosa iq
2. Halalkan makan minum (kalu ada)
3. Niat dgn ikhlas menjlni ibadah

4. Lets enjoy da Ramadhan ;
THANK U -IQRAM DINZLY-

Subhanallah. Ingat dia kat I? hik hik. Last I met him was at the Shell station @ NKVE before the D'sara Exit few weeks before he was involved with the accident baru-baru ni. Iqram ni, so far lah, dia tak lupa siapa diri dia, kalau terserempak, sure dia akan tegur. Keep it up Iq! Semoga u ol akan menjadi seorang artis yang berdisiplin dan terpelajar. Jgn hang nak buat tah apo apo nahhh.. Hang tu celebrity, role model, well, u know what I mean kennn???? hehe..

I mula-mula kenal Iqram when he entered UiTM back in 2001 or was it 2002? I rasa 2002. Masa tu I was still a tutor at the faculty. When I came back from UK, tak sangka la kan, he was STILL AROUND. ngehngehngeh.... So, mrasa la I jadi lecturer dia masa dia punye diploma showcase, walaupun I tak jadi supervisor dia, dia selalu datang borak-borak and ask for ideas.

Apa-apapun, hope u have a speedy recovery and percayalah, what ever happen to us, ada hikmah disebaliknya. Banyakkan bersyukur kepadaNYA dan ingatlah DIA selalu.

I am very touched with his sms. Selamat menjalani hari pertama Ramadhan.


Jazakallahu Khair
May ALLAH bless thou with kindness

Image hosted by Photobucket.com

*picture taken from Time.Net - Cleo 50 most eligible bachelor

1 Comments:

At Thu Sep 28, 06:38:00 PM 2006, Blogger Mr. Arul said...

Selamat Posa FF!!!!!!!!

 

Post a Comment

<< Home