Thursday, April 14, 2005

tak tahu apa tajuknya....am very confused...

Puji dan Syukur kehadratNYA yang menganugerahkan rezeki tanpa mengira sesiapa yang akan diberikan rezekiNYA.

Maha Suci ALLAH.

diri ini mula terasa suatu tanggungjawab, yang terlalu besar untuk digalas, ku hanya mampu memohon pertolongan dariNYA dalam menguruskan tanggungjawab ini. Tidak mungkin aku berhalusinasi atau berilusi, kerana ia datang terus ke lubuk hati. Subhanallah, Allahuakbar!

Diikutkan hati, memang tidak mahu saya berkongsi rasa yang saya rasa masa ini, terutama dengan pernyataan saya diatas. Bertitik tolak dari sms dan chatting di YM bersama seseorang dan pernyataan-pernyataannya yang diri ini merasakan agak pelik. Adakah salah jika saya hendak mengenali hati budi hamba ALLAH seorang ini dengan lebih mendalam, bukan sekadar paparan di situs webnya sahaja? apakah yang hamba ALLAH seorang ini hendak sembunyikan dari diri ini? Tapi ingat. ALLAH Maha Mengetahui, walaupun apa yang terdetik di hati. Diri semakin keliru dengan diri ini sendiri. Tidak lekang memohon pertolongan dariNYA untuk ditunjukkan jalanNYA.

Diri ini amat bersyukur kehadrat ALLAH kerana mengurniakan diri ini sehari lagi untuk melihat akan keESAanNYA...isk...I am so confused with myself! why? erk...this is utterly ODD! verry ODD! Pohonku padaMU, Yang Pengasih dan Penyayang, peliharalah diriku, keep me in line and dont turn me around. Only to YOU i myself bow.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home