Monday, April 11, 2005

Assalamualaikum
Beban tertanggung dek bahu ini terasa ringan, dan rasa syukur kehadrat ALLAH SWT amat tak terhingga. Maha Suci ALLAH, terima kasih kerana mengizinkan saya menggalas tangungjawab sebagai pengurus persembahan utama Ekspo Kongres Warisan Melayu...
CHOP! baru dapat SMS, Cikgu Ahmad Omar telah meninggalkan dunia ini selama-lamanya. AL Fatihah.... SMS diterima dari rakan sekerja saya Tini.
Erk....
The show went on smoothly, Alhamdulillah. I made a lot of friends and established a lot of contacts. I am very surprised to be in this in position at the moment. Subhanallah!
I am also proud of my semester 04 students who took over the task from me, and carried it out smoothly, as well as my students who participated in the overture, as well to my friends and colleagues who gave full support through out the process in making the show a reality and a success. But i owe it most to ALLAH, only He could make things happen. Subhanallah.
hmmm... saya tak tahu nak kata ape lagi dah ni! heheh..cuma nak say thank you to ALLAH, and to Wati, Ayu, Che Mael, Tn Aji, Kawan2 PESKA....sekali lagi pada ALLAH...
2. 255. Allah, tidak ada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus; tidak mengantuk dan tidak tidur. Kepunyaan-Nya apa yang di langit dan di bumi. Tiada yang dapat memberi syafa'at di sisi Allah tanpa izin-Nya? Allah mengetahui apa-apa yang di hadapan mereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikehendaki-Nya. Kursi Allah meliputi langit dan bumi. Dan Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan Allah Maha Tinggi lagi Maha Besar.
Ingatlah ALLAH selalu, sebutlah ALLAH selalu, bacalah kitabNYA dan ingatlah pada ALLAH. selalu.
Subhanallah Walhamdulillah Walaillahailallah Allahuakbar.