Wednesday, April 06, 2005

KEKOSONGAN

BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM

Segala Puji Bagi Pencipta Jagat Raya ini, kepadaNYA kita datang, kepadaNYA kita kembali.

ini nasihat saya kepada seseorang yang istimewa, saya pun tak tahukenapa orang ini istimewa pada diri ini....

'isikan kekosongan itu dengan mengingati pencipta kita, yang mengurniakan nyawa kepada kita....'


Tak banyak yang dapat saya update kerana kesibukan menguruskan persembahan utama Ekspo Warisan Melayu yang akan berlangsung Sabtu ini, tapi yang penting!! Saya amat bersyukur dan gembira kerana segala perancangan (terutama bagi persembahan pembukaan) menampakkan hasil. Alhamdulilah! Subhanallah!. Persembahan ini juga telah menyatukan kembali diri ini dengan rakan-rakan seperjuangan saya yang telah terpisah sejak saya ke UK tahun 2002 dahulu. Sesungguhnya ALLAH itu MAHA BERKUASA atas segala sesuatu. Subhanallah! Saya juga amat bersyukur kerana dapat berlatih kembali menari dengan kumpulan yang banyak berjasa dalam pembentukan diri saya kini (Terima Kasih yang paling TAK TERHINGGA kepada ALLAH SWT especially)

Insya ALLAH, akan bertemu di tarikh akan datang. Insya ALLAH.

SUBHANALLAH WALHAMDULILLAH WALA ILA HAILALLAH ALLAHU AKBAR
SUBHANALLAH AWNI WAHASBI