Thursday, July 12, 2007

Kaedahnye


Kaedahnye, sebulan lebih tak jenguk atau memenakan apa2. Ada sebabnya. Saya telah terlibat dengan perfileman WAYANG. Projek sulung Universiti dan Fakulti, jadi saya telah ke Bachok serta Dungun untuk tujuan tersebut. Dalam masa yang sama, saya telah kehilangan Mak Cik saya, iaitu Hajah Badariah Osman pada awal Jun lepas. Baru sekarang ini saya terasa kehilangan beliau. Selang beberapa hari pula, sebuah sms memeranjatkan dari bekas pelajar saya yang menyambung pengajian beliau ke UMS dimana beliau telah mengkhabarkan pulangnya ke Rahmatullah Che ZulkarnainAbidin atau lebih mesra dengan panggilan Abang Zul, akibat sakit jantung. Arwah Mak cik saya telah dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kota Damansara manakala Arwah Abg Zul di Likas. Al Fatihah untuk mereka.

bila ada kelapangan, akan saya uploadkan gambau2 sepanjang shooting WAYANG. Insya ALLAH.

Jazakallahu Khairan

Image hosted by Photobucket.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home