Friday, March 23, 2007

31 ?! - r u kidding?

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

First and foremost nak TQ to ALLAH sebab I got to see the world again today. Hari ni kalau ikut Hijri Calendar, is 4 Rabiulawal 1428H. 31 years ago at about Maghrib time today *kire i patut sambut dr waktu Maghrib semalam.. lupe lak* I was brought to this world. I guess Im lucky to born a Muslim, why? sebab I dapat 2 tarikh lahir. Kalau ikut kalendar Gregorian (yang menjadi ikutan satu dunia) I was born on the 22nd of February 1977, which kalau follow Muslim Calendar falls on the 4th of Rabiulawal 1397Hijrah. Kalau ikut website ni *CLICK HERE* kat situ katanya 3 Rabiulawal, tapi ade error sket in term of 1 day. Memandangkan I lahir waktu Maghrib, so jadila 4hb Rabiulawal.

So, technically dan tak salahlah, hari ni my Birthday! till Maghrib that is. Kirenye sebak jugak terfikir, dah 31 tahun diberi oxygen, ade I give back ke kat supplier oxygen I tu? tsk tsk tsk. Takpelah. DIA tahu.

I meminta-minta padaNYA supaya diberi rahmat kepada kedua my parents, didunia dan di akhirat. I so so so so adore and love them and they deserve to be in ALLAH's gardens. Thank you ALLAH for everything. thank you for giving me a supportive family, true friends and a good job. Please help me go thru the rest of my oxygen-breathing days, at YOUR WILL.

Dearest Lea, thanks for your entry, yang hadiah u ols beri ari tu yang menyabung nyawa u ols tu pun i tak sempat publish lagi, isk isk. Thanks ye gal for your well wishes. Thank you also kat Apek yang SMS I tadi, also ABBY kat TB Ginger as well as Husz *I nak birthday present tawww - and u bloody know what I want!* Also to to Volks yang memberikan uchapan dan teguran berkenaan lahirhari saya :D. Tak lupa kat SOFEA di cbox Lea. May ALLAH bless you guys with wellness, kindness and prosperity.

JAZAKALLAHU KHAIR
Image hosted by Photobucket.com

Labels: , ,

1 Comments:

At Sat Mar 24, 07:00:00 AM 2007, Anonymous Anonymous said...

HAppy Birthday! Hehehehe..... actually nak tanya jer, uols ada plan ker nak join project runway m'sia?? that will be interesting. KAt Youtube dah ada org upload dah full series of Project Catwalk 2.

 

Post a Comment

<< Home