Sunday, September 07, 2008

Berbuke @ Laman MBSA. hmm...



Me berbuka kat luar? haha. Ekceli kirekan macam nak kurengkan, banyak la sebab musababnye. Salah satu, I nak spend time dgn my parents, I kan bongsu, so pepaham la, lagi pun depa dah in their 70's. Syukur kehadratNYA they are still around this Ramadan.

Pagi ni my fren ade pass kat i poster kecik bawah ni, hmm.. menurut beliau, makanannye fantastic. Wallahualam, tapi coming from him yang sangat picky about food, well, it should be good. Maybe I should try it out jugek kot?

So to right brainers berbuka commitee, kalau korang directed to my blog dari thread FB, so korang diskas2 la, yang penting, we can do our duties to HIM and get together bersama2.


So, ini cadangan aje... its up to you guys. Sambil berbuka, dapat gak ber'charity'. hehe

p.s: Shikin, nanti meme awak tu akan dibuat pretty soon.. i tgh usha my most JORJOS photos.. hiks~

Jazakallahu Khair


Image hosted by Photobucket.com

Labels: ,

1 Comments:

At Mon Sep 08, 09:56:00 AM 2008, Blogger saat omar said...

:) Looks cool...kalau aku free Insyaallah aku datang

 

Post a Comment

<< Home