Saturday, January 21, 2006

Keluar or Not??!


DILEMMA... well, malam ni ngan malam esok ade 2 teater kat Shah Alam, satu is Bangsawan (ape ntah tajuknye..Watie Elite berlakon) organised by JKKKNS and then there is Patung2 kat HEP by ASPEK ke ape tah nama (dulu HPD-zaman2 I). Tadi macam berkobar-kobar (very Zahid n Vince) nak kua...tup tup..tertido and bile bangun dah nak kul 8... KENSEL LAH! hiks..
Anyways, I pun bukannye sihat sgt ni. I'm still sniffling.. idung dah start tersumbat, batuk still there *CouGh*CoUgH* still phlegmy... ish.. Malam esok je yang tinggal, so mana satu I nak pi? how amI gonna decide? Perluke tengok2 produksi itu memandangkan dah boleh agak outcomenya, yet kalau dinch pergi tengok sendiri kite takkan tahu kan macam mane? ish ish.. decisions descisions!! ekekek...
Being in this field of performance arts requires me to tgk apa orang lain buat, to learn and to improve my skills and understanding of theatre and its works. Cest La Vie.


Image hosted by Photobucket.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home