Monday, May 01, 2006

IQP 2006

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

saje nak update, dari CC Melati kat sec 2. Last night pi IQP kat Ampang. It was a memorable event, and the first yang I rasa siapa sahaja yang menang, layak untuk menang.

Tahniah kepada Miss Greece, adik to Gee L Karangkraf, Miss Puerto Rico iaitu Ginger De La Loca, Miss Singapore, Miss Russia and Miss Indonesia.

Tahniah kat top 10, terutama sekali cik Lea Laurielle dan juger Miss Antigua and apetah..hiks *mati la aku... Mrasa ahli keluarga KJ dapat ranking top 10. I was so happy Lea dapat masuk top 10, walaupun Q&A session utk Lea agak kurang memberangsangkan, namun, Lea tetap STAR... mrasa....

Untuk Ginger, sonok tengok u ol pose2 sebelah kerusi Queen itiew... hiks... The way u answered the question tu sangat bagus and made me think seketika about my friends yang ada kat dunia ni. Sesungguhnya ALLAH mengurniakan kita dengan macam2 rahmat dan rezeki, baik dari aspek emosi dan juge fizikal. Sungguh besar kuasa ALLAH ke atas kita, dan, tiada yang sia-sia dalam apa yang diciptakanNYA.

Malam tadi pun seronok dapat jumpe bloggers dan chatters di TB kawan-kawan. Yazri was the first yang I jumpe... *nak nyanyi lagu Syafinaz sat* *mati la mak awan terpilu langit ketujuh...

well, sampai sini dulu. Later2 bile dah settle satu perkara yang dok memerlukan tumpuan I (which I lost for the past 3 days... *mati la aku...) akan di upload pixies dari malam bersejarah itiew.

Untuk event organiser, Sedare Ejad, keep up the good work. ok...catch up later mater.

Jazakallah

Image hosted by Photobucket.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home