Thursday, December 08, 2005

ALOR STAR - SAMBUNGAN





DAY 3


As usual, the day starts at about noon for me, and again went for lunch with LL and BS ke UNO CAFE.. AGAIN... heheh.. Well, what more could I say, they have kinda of the perfect combination of glutton to satisfy one's hunger.. tak ghitu Lea?? hiks~ Tgh hari tu putar2 sekitar City Plaza sambil ketawa mengilai mengingatkan Ponty on Horsy yang bak kata BS..persis iklan Hazeline Snow... aiyoh...perut sampai CRAMP ketawa u ols!! hiks~


mrasalah Sushi Bar kesayangan Famous Blogger kiter tuh.. tiap kali pi..order Sushi sajork!
Malam tu pula merupakan malam istimewa, very special night for Laurielle as she hosted her gathering for regular chatters at her tag board esp those in the Northern Region... Mrasalah malam itiew jiuger I akhirnya bertemu muka dengan Miss Ginger yang masih menyandang title RATU...... Kami telah menjemputnya di Tol Selatan (ya ka? Correct me if i'm wrong, jgn CDH sajor).. Dia datang dgn Kipas Patah yang kiut itiew... hiks~ Mrasalah click kat tile image bawah itiew untuk mengetahui all the happenings at the gathering.... and who's who that menghadirkan diri ke majlis makan malam di restoran Riverbank Alor Star itiew... mrasa mrasa ... *sambil membuat gesture pusingan penuh 2 X 8 citrawarna*


Presenting... Miss Ginger aka Miss Gurun, it was nice finally having to met you in person *arghhh!! I berkenalan dgn RATU u ols.. RATUUU!!!! *


That was day 3 for me... After that meal of SCRUMPTIOUS and DELICIOUS food (well, read all about it at LL's Blogdrive..mrasalah click kat pic ataih to go over to LL's blog kan... hehehe...) LL sent me back to the Motel... and like the nights before.. I SLEPT like a baby.. with the TV watching me... hehe.. there would be another update on my trip to Alor Star.. and my grand send off at BUTTERWORTH... aiyoh... BUTTERWORTH??? mrasalah menantikan hapdate seterusnya.. entah bilo la tu... haa u ols.. KOMEN! JGN TAK KOMEN!!! hiks~

`Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari. Dia datangkan petir dan kilat...kita menangis dan tertanya-tanya ke mana hilangnya sinar... rupanya-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi...'


Image hosted by Photobucket.com

1 Comments:

At Fri Dec 09, 12:38:00 AM 2005, Blogger pakDEN said...

visit me please.stay strong ok!!dont forget to leave some msg ek!

 

Post a Comment

<< Home